Bakning och en gullig bild !♥

Hejsan alla sötisar :)
Förlåt att jag inte har bloggat idag men jag har bakat med mamma nästan hela dagen.
Imorgon ska jag till skolan, och efter skolan ska jag bara hem och vila.
Det är helt sjukt hur trött jag är efter skolan! Även fast jag lägger mig i tid och allting!
Fast den här veckan i skolan är en vanlig vecka så det blir ganska lugnt ändå.
Men imorgon börjar jag tio över nio och slutar kvart över två så det är ganska chill.
Sen någon dag ska jag försöka skaffa Youtube så ni kan få massa videobloggar och sminkvideosar och sånt där, bra va?
Men nu ska jag äta en macka och sen bada och sen ska jag mysa med min hamster, mitt marsvin och min katt.
Och nästa vecka åker jag till pappa så då kan jag gosa med kaninerna. 
Haha jag älskar djur, det kanske märks? haha
Men här kommer en bild ;)
 PPPPPPPPUUUUUUSSSSSSSSS♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0