Förlåt för låg uppdatering!

Hej alla superfina läsare.
Jag vill först säga förlåt för världens sämsta uppdatering men jag har lov och då vill jag mest vara med familjen och kompisar.
Men iallafall så kom min mormor och morfar hit idag, det var ju mysigt!
Haha jo förresten, idag öppnade min katt köksskåpet som är jättehögt upp och han la sig i det, hahahahha hur lyckas han? så sööööööt!
Idag och igår har jag inte varit med någon för att jag skulle vara med Sanna men hon kunde inte :(
Märkte tidigare idag att jag blödde skitmycket på tummen, hahhaha var på väg att svimma.
Jag vet fortfarande inte vad jag har gjort men jag har ett sår där nu iallafall.
Nästa vecka är det ju nyår också, själv har jag några nyårslöften, fast inte att inte äta godis på ett helt år, det skulle jag typ dö om jag gjorde!
Jo btw, vill ni att jag gör en video/lägger upp bilder och visar vad jag fick i julklapp? 
Nu ska jag titta på Bombay Dreams.
 Såhär står det i beskrivningen ''För tonårstjejen Ebba och hennes bästis Camilla kretsar livet kring  skolan, simträningen, kärleken till Erik, hatobjektet Katja och alla hopplöst töntiga killar. En dag hittar Ebba brev från sin biologiska mamma i Indien, ett brev som hennes adoptiv-mamma gömt.'' !
Har sett den filmen några gånger, den är väl ganska bra, inte min favoritfilm men den funkar väl om man har tråkigt ;)
 
Puuuuuusssssss!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Bra film! :D

2012-12-28 @ 22:57:09
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0