Frågor & Svar ♥

Kärlek & relationer
01. Ditt civilstånd: Förhållande med Justin Bieber, fast han vet inte om det så schhhhh ;)
02. Är du nöjd med det: JA, haha :)
03. Vem kysste du senast: Min Justin Bieber poster, hahahahah forever alone
04. Har du varit kär på riktigt: Aa
05. Har du varit tillsammans med någon du älskar: Aa, eller jag älskade honom då.
06. Ditt längsta förhållande: Mitt och Justins i 3år xD
07. Gillar du någon just nu: Ne, eller jag älskar Justin ;)

08. Vill du gifta dig: Haha, jarå när jag blir vuxen xD
09. Har du någonsin haft en hemlig beundrare: Haha, nej de tror jag inte.
10. Vad för sorts killar faller du för: Jag faller för killar med fina ögon och ett gulligt leende :)
11. När kysste du någon senast: HAHAHAHHA imorse ( Bieber postern )
12. När vill du skaffa barn: Haha inte nu iallafall!
13. Har du kysst någon annans pojkvän: Ne.

Privat
15. Har du sårat någon med flit: Vet inte, tror inte det.
16. Vilken webbsida besöker du oftast: Facebook och twitter för att kolla vad Justin har skrivit! ;)
17. Vem i din familj kommer du bäst överens med: Alla :p
18. Är du kär: Nej, inte om Bieber inte räknas.
19. Vem bråkade du senast med: Syster.
20. Har du varit i slagsmål: Nope.
21. Brukar du dricka alkohol: NEJ.
22. Är du rökare: NEJ.
23. Snusar du: NEJ.
24. Hur gammal är du: 12.
25. Har du bra självförtroende: Nja.

Personer
26. Vem litar du på till 100%: Min familj och mina vänner.
27. En snygg person: JUSTIN BIEBER!
28. Vem smsa dig senast och vad stod det: Telia och det stod ''Ditt kort är nu laddat'' haha ;)
29. Vem smsa du senast: Min pappa.
30. Vem ringde dig senast: Mormor.
31. Vem kramade du senast: Min katt.
32. Vem såg du senast: Syster.
33. Vem ser du upp till: Min familj, och min underbara vän Diana.
34. En person du skulle vilja se ut som: Vet inte, Megan Fox kanske xD
35. En bra artist: Justin Bieber, han är BÄST!

Randomfrågor
36. Vilken är din viktigaste ägodel: Min familj.
37. Hur ser din drömkille ut: Som Justin Bieber.
38. Är du homofob: NEJ!
39. Har du tandläkarskräck: JAAA.
40. Hur många har varit otrogna med dig: Ingen.
41. När var du senast i Stockholm: I sommras.
42. Är du helsvensk: Ja.
43. Har du fått ditt hjärta krossat i år: Vet inte, kanske.
44. En sak du hade velat ändra med ditt liv: Att jag skulle säga åt min farfar i tid att åka till sjukhuset och titta på varför han hade så ont i magen, men han hade cancer och dom upptäckte det för sent så nu är han i himlen... :(
45. Vad är du rädd för: Blod, Fiskar, Grodor och mörker xD
46. Är du lycklig: Ja.
47. Brukar du använda smycken: Ibland bara.
48. Vad är viktigt för dig i ett förhållande: Kärlek.
49. Är du en djurvän: JA, jag älskar djur!
50. Vad vill du bli i framtiden: Makeupartist eller Modell.
 Hah, min pussgurka :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0