Hemma nu :)

Hej alla fina bloggläsare :)
Nu har jag kommit hem efter en lång och mysig dag med mamma på stan.
Vi köpte julklappar och åt på Subway, jag åt en kycklingmacka med cheddarost, BBQ sås och sallad .Så himla gott! sorry att jag sa att jag skulle komma hem 4-5 tiden men jag trodde det, men det gick längre tid än vad jag trodde.
Iallafall så var det människor överallt på stan, helt fullproppat. Jag visste att det var mycket folk men shit alltså!
Just nu sitter jag här i soffan och myser med täcke och kudde i soffan och myskläder, uppsat hår och inget smink ;)
Efter stan åkte vi till mamma och fixade lite med julklapparna och då fick jag tid att mysa med världens goaste katt, han är så jävla mysig. gissa om jag har saknat honom? Hade inte träffat honom på typ en vecka.
Nu ska jag leta efter ''Dagens vill ha'' och så får ni ett sånt inlägg snart. Efter det ska jag kolla på svenska hjältar, puss! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0