Imorgon är det jul :D

Hej alla söta bloggläsare!
Jag vaknade för en stund sen av att min lillasyster väckte mig.... inte roligaste sättet att vakna på men.
Haha iallafall nuu så sitter jag här och har tråkigt, ska snart duscha och sen fixa mig, min kusin Caroline ska knäppa kort på mig senare.
Imorgon är det jul också, awesooooooome! Tiden har gått så himla fort.
Själv ska jag vara hos pappa först och sen åka till mamma så åker vi till mormor och morfar och sover där.
Jag har övertalat mamma att våran katt ska få följa med också, ingen ska behöva vara ensam på jul, särskilt inte mitt gulle!
Ska passa på att vara med Sanna och Nikita på jullovet eftersom vi inte träffas så ofta för att vi inte bor så nära och går på olika skolor.
Men efter jag har tagit kort med Carro kommer bilderna upp på bloggen.
Nu ska jag gå och duscha, puss!
 
Heh, dom som känner mig håller nog med? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0