Jag blir så ARG!!!!

Hej alla fina bloggläsare.
Nu har jag kommit hem från mamma och jag är rätt så arg.
Jag såg att dom hade rea på kläder på H&M och jag hittade världens finaste jacka typ och så fanns den inte i min storlek, jag fick ett utbrott över det typ.
Jag gillar INTE jackan jag har nu för att dragkedjan laggar HELA TIDEN!
Aja iaf så just nu sitter jag och äter Kinamat, muuums!
Jag längtar så himla mycket till jul också. BARA 2 DAGAR KVAR! Helt sjukt.
Antar att dom som inte har köpt klart sina julklappar har ganska stressigt med tanke på hur mycket folk det är på stan.
Efter jag har ätit ska jag leta efter ''Dagens vill ha'' och lägga upp ett sånt inlägg.
Men nu ska jag fortsätta äta, pusshej!
 
VILL HAAAAAAAA :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0