Jättehög feber och magsjuk :(

Hej alla söta bloggläsare. Jag har varit råförkyld i helgen. Och min lillesyster har varit magsjuk och nu har hela min familj haft det / har det. Jag har spytt minst 15gånger idag och dessutom har jag 39,3 graders feber och fryser ihjäl. Förut när jag var magsjuk så gick jag ner väldigt mycket i vikt. Och jag vill inte att det ska hända igen. Att spy är det VÄRSTA som finns. Jag tycker det gör så sjukt ont. Jag skrev inte det här för att äckla er eller nå. Men nu vet ni varför uppdateringen är låg och kommer vara det i några dagar. Hoppas ni är friska och glada iallafall, puss!
 Känner mig skitsnygg. eller inte...... ( bilden är ifrån förra veckan men jag ser ännu mer risig ut nu) :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0