Mår lite bättre.

Hej alla sötnosar!
Idag mår jag lite bättre, har inte spytt något iaf.
Igår var en hemsk dag. Jag låg och sov i en hel dag och när jag inte sov så spydde jag eller drack cola.
Jag hade skitmycket feber också, och så fort jag nuddade mitt huvud så började jag grina. Det var längesen jag var såhär sjuk, jag har typ fobi för att kräkas också. Det är så jävla äckligt!
Jag hade och har fortfarande ont i hela kroppen men igår var det sjukt obeskrivligt hur ont det gjorde.
När jag hade spytt så skulle jag sova och när jag la mig ner på kudden så började jag att grina jättemycket för att det kändes som om flera slog mig det hårdaste dom kunde i huvudet.
Men idag mår jag ju lite bättre som tur är. Jag hade sjukt gärna velat vara helt frisk så att jag kunde gå imorgon på julavslutningen. Men nej självklart så ska det inte vara så.
Förra året hade jag också jätteont i magen och mådde illa på avslutningen men då gick jag.
Men när jag har blivit frisk så ska jag åka och köpa lite julklappar med mamma.
Ha det bäst nu, puss! <3
 
HAHAHAHA snygg bild sen jag var typ 2-3 år ;)
 

Kommentarer
Postat av: bexollila.

skönt att du mår bättre idag :)

2012-12-19 @ 15:19:26
URL: http://www.nattstad.se/bexollila
Postat av: ~ L I N N ~

Delta gärna i lucka 19 avslutas 23:59! :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/december/julkalender-lucka-19.html#comment

2012-12-19 @ 21:36:45
URL: http://linnhahne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0