Mellandagsrea!

Hejhej alla söta bloggläsare.
nu är jag hemma från mormor och morfar. Jag åkte hem igår för att det blev nå fel med deras el och det blev kallt osvosv haha ;)
Men idag var jag på stan med mamma och Saga på mellandagsrean. Jag köpte en jacka från H&M som var på rea på hemsidan men inte i affären, jag köpte inte på hemsidan eftersom dom inte hade i min storlek men i affären kostade den 500 och jag var inte så pepp på att köpa en jacka för 500 när vintern snart är slut. Men jag blev kär i jackan så jag köpte den ändå ;)
Köpte även ett armband där dom ger pengarna till barn med cancer, jag tycker såååå synd om dom, små barn som har hela livet framför sig! Vet ju hur det är när nån man älskar har cancer, min farfar överlevde tyvärr inte men jag hoppas verkligen att dom med cancer blir friska och att dom hittar något som kan bota alla.
Snart ska jag mysa ner i mitt täcke och titta på en film, jag såg Babycall igår, så sjukt bra film. Det är lite skräck, fast inte så man blir rädd utan bara spännande.
Jag brukar inte gilla skräckfilmer i vanliga fall, eller jag gillar att se det men blir alltid rädd efteråt, haha! :) Nu vill min katt leka lite tror jag, haha han är på värsta bushumöret. Vi köpte även massa nya leksaker till honom, bland annat en kackerlacka som kan åka själv på golvet, haha han var lite rädd för den först men sen så busade han jättemycket med den.
Puss ♥
 
Här är bilderna på det jag köpte, bjuder även på en söt bild på mig och min mormor och morfars katt Nisse!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0