Ni betyder allt för mig♥

Jag tänkte bara säga till alla mina underbara vänner och min bästa familj att jag är så glad för allt ni gör för mig. Varje gång jag är ledsen gör ni mig på bra humör. Det finns inte några finare och underbarare människor än er och jag är så glad över att ni finns i mitt liv och alltid stöttar mig, jag kan inte förklara hur mycket det betyder! När min farfar gick bort så fanns ni där, när jag sörjde så fanns ni där och jag kunde verkligen prata med er. Det är sjukt hur underbara människor det finns. Jag kan helt plötsligt gråta över saknaden av farfar och då erbjuder ni eran axel som jag kan gråta över. Jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig för att jag vet att jag har er. Jag har alltid er att prata med, alla ord ni säger hjälper. Det har varit en tuff tid utan min farfar i lite mer än två år nu, det är svårt att kunna gå igenom vardagen utan en person man alltid har kunnat krama om man är ledsen över något. Jag var ledsen och det är jag fortfarande, men det ni gör för mig gör det så mycket bättre. Mina underbara vänner och min familj är mina änglar, min farfar också. Jag hoppas att ni också kan lita på mig och att ni kan prata med mig om ni är ledsen, för jag kommer alltid finnas här och jag vill att ni aldrig glömmer det! Ni är dom finaste människorna som finns och inget i världen kan ändra det. Alla fina och snälla ord ni har sagt, alla snälla saker ni har gjort. Det är otroligt att man kan älska någon så mycket som jag älskar er.! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0