Ny blogg ♥

Hej alla :) Som ni ser så har jag en ny blogg. Jag bloggade på bloggplatsen förr, men jag tycker att man kan få finare designer här på blogg.se! Jo på tal om designer så tack så jättemycket Therese för den fina designen du fixade, hennes blogg  http://theresebjorkmans.blogg.se/ , jag läser den själv varje dag! :) Här kommer jag skriva lite om min vardag, mode, shopping och mitt liv helt enkelt, det kanske kommer upp några texter om Justin Bieber då och då! Men jag är iallafall en belieber som är född år 2000 och har sjukt många djur, haha ja vad mer ska jag skriva? Jag ska försöka uppdatera så bra och mycket som möjligt, men ni får ha det toppen. Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0