Stan snart ;)

Hej alla fina!
Idag känner jag mig helt frisk och det är ju bra :)
Jag ska gå på stan med mamma och köpa dom sista julklapparna till min mormor och morfar och morbror och hans tjej. Jag vet redan på ett ungefär vad jag ska ha. Ikväll är det Svenska Hjältar och jag äääälskar det programmet. Jag brukar inte titta på tv så ofta men det här programmet gillar jag verkligen, jag tycker det är så fint vad dom gör för andra människor. Jag skulle inte tveka en sekund heller om jag var dom. Jag tror det var en tjej som hade klättrat upp på ett rör utanpå ett hus för att rädda en liten flicka som nästan brann inne, jag är dock inte säker. Men gud vad gulligt gjort! Aja nog om det, heh. Jag bloggar när jag kommer hem men det blir nog vid 4-5 tiden. Men ni får ha det jättebra, pussss! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0