Åka till mormor och morfar idag :)

Hello sunhines! Mamma väckte mig nyss för att jag och Saga ska åka till mormor och morfar idag. Och vet inte varför men dom kommer alltid tidigt så. Haha har saknat mormors goda mat, kommer äta så jag spricker känns det som. Dem har ju inget internet där så jag får blogga med mobilen, men det funkar väl också. Igår så hade jag en jättedålig dag och det är därför jag inte bloggade, låg typ och grinade hela tiden men varför kommer jag inte ta upp här. Hos mormor idag ska jag bara chilla, spela Sims 3, umgås med Saga och dom sen ska jag även baka morotskaka också. Haha blev helt plötsligt jättesugen på morotskaka av nån anledning. Men nu ska jag fixa det sista och sen åka, men jag bloggar mer sen. Pusssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0