God mat

Hej alla goa bloggläsare. Min dag idag har varit ganska ''stressig'' så det är därför uppdateringen har varit lägre än vanligt. Jag missade ett prov om Samhällskunskap så det fick jag göra idag, och det gick bra tror jag. Imorgon är det Nationella prov i Engelska, och det är ett av mina lättaste ämnen så jag är inte så orolig, men man ska aldrig vara säker. Och dessutom fyller två väldigt viktiga personer i mitt liv år imorgon, pappa och morfar. Så det blir nog inte mycket till uppdatering imorgon heller tyvärr. Men eftersom att det är pappas födelsedag imorgon så ska vi äta lite ''godare mat'' om ni förstår. Nå slags kött och bea-sås, mums. Bea och kött är den godaste maten någonsin. Haha, varje gång jag bah ''Okej, den här veckan ska jag inte äta godis en enda gång'' och så blir det alltid kalas och sånt. Har inte mycket att skriva egentligen, förutom att den här veckan kommer bli ganska fullbokad. Ska troligen vara med Sanna på Fredag också. I miss my sister, men ni får ha det bra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0