Helt galet

Hello sunshines. Först och främst vill jag säga att konserten var gaaaalen, jag stod några meter ifrån Justin Bieber. Gissa om jag grät? Haha bara typ vid 5 olika tillfällen. I bilen på vägen dit, när vi kom fram och klev ur, när vi väntade i kön, när vi kom in i arenan, och när han började sjunga. Haha oh gud, vart så sjukt lycklig, lite ledsen att jag inte hade M&G dock. Men det var världens bästa upplevelse och jag var verkligen the luckiest girl on the planet. Sen när vi skulle gå och hitta bilen efter vi hade klivit av bussen som tog oss tillbaka från arenan så klev vi självklart av på fel ställe och jag hade inte ätit på hela dagen för att jag var så nervös så jag svimmade nästan osv. Haha vi gick och letade efter våran jäkla bil i en halvtimme typ som nå vimsiga kycklingar. Så vi blev helt överlyckliga när vi hittade bilen. Och sen var det ju det där med att hitta tillbaka också, och det mina vänner var inte det lättaste, men till slut kom vi på rätt väg och åkte hem. Det dröjde väl runt nio timmar så vi kom hem på morgonen, jag mådde inte så bra så att jag sov hela dagen och hade feber. Idag har jag också feber och mår inte bra alls, men det var så värt det. Snart kommer mormor och morfar + mamma hem så ska jag äta glass i hopp om att bli bättre i halsen. Ni får ha det jättebra så länge så bloggar jag mer sen, puss!

Kommentarer
Postat av: clara ask

åhhååh såå avundsjuk på dig, jag vill också se justin :'(<3
men hoppats du hade kul!

2013-04-19 @ 15:22:19
URL: http://claraask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0