Idrotts uppsats :)

Hej alla finisar! Just nu sitter jag och väntar på mina kompisar som har haft idrott. Jag var inte med för jag har gjort illa min stortå och det gör skitont och skorna trycker ihop tårna om ni förstår så att det skaver på såret. Men iallafall så medans dom hade idrott så satt jag med två stycken i klassrummet och vi skulle skriva om vad vi tyckte om idrott. Dom kom inte på nåt men jag skrev på jag, tror att det blev en sida. Efter den här rasten har vi nån lektion jag inte vet heh. Men sen när jag kommer hem efter skolan är det direkt till att plugga NO. Prov på det imorgon och man vill ju få bra betyg. Right? Men nu är dom snart klara så jag måste gå, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0