Lördag ♥

Hej alla goa bloggläsare. Igår kom jag hem rätt sent, runt halv elva, hittade den perfekta jackan på stan igår också. Men jag stannade uppe ett tag och kollade på filmen ''Jill and Jack'' och jag har sett den en gång tidigare, på väg till Turkiet på flygplanet. Och jag rekommenderar den starkt, den är skitbra och rolig. Jag vaknade iallafall för ett tag sedan, mamma jobbar och Saga följde med mamma så jag är hemma själv just nu och har inte mycket att göra. Funderar på att ta en promenad ute i solen, men jag ska nog duscha först. Men annars har jag inte några planer för idag, förutom att ta det lugnt. Det är ju nästsista dagen på lovet. Haha helt random har jag blivit jättesugen på kycklingsallad med bbq sås, mums. Ska nog äta det imorgon. Och dessutom ska jag ju träna imorgon också, härligt. Förut hatade jag att röra på mig och nu hatar jag att bara sitta still, så det är ju bra. Men nu måste jag gå och fixa mig så vi hörs senare, pusshej!
 
Den är finare i verkligheten så ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0