Mår bättre idag :)

Hello sunshines. Jag vaknade runt 10 och sen dess har jag försökt hittat skor att beställa hem. Dem jag har börjar bli för små. Men enligt mig är det svåraste att köpa skor, funderar på Converse men vet inte vilken färg. Och om jag hittar dem perfekta skorna finns inte min storlek. Annars har jag inte hunnit gjort mycket idag, bara ätit och kollat på Ghost Whisperer. Så fint väder att man bara vill ut och springa och njuta av solen, mår bättre idag men vill inte riskera att bli sämre igen. Så det får väl bli en tråkig dag som består av film-mys med min katt och glassätande i min kaninpyjamas. Såg häromdan i Kissies blogg att ''En stark resa med Morgan och Ola-Conny'' har börjat igen, en ny säsong alltså. Haha, manus eller inte, härligare program får man leta efter. Och när dem ska prata Engelska, hahahaha. I ett avsnitt hyrde dem en Go-cart och åkte fel, då sa deras gps ''You went the wrong direction, you should have gone lefter but you did go straight'' och dem fattar ju inte Engelska så dem sa ''Det är en sån härlig frihet'' Jag dog av skratt. Ska försöka blogga så mycket jag kan idag, tycker det är så svårt att hitta på nåt att skriva om ibland, men det blir iallafall ett ''Drömoutfit'' inlägg. Nu ska jag kolla vidare på Ghost Whisperer. Ha det bra, så bloggar jag sen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0