Mina planer för idag

Hello sunshines. Vaknade upp nyss och såg att solen lyser, så härligt med fint väder. Idag ska jag till pappa, hörde att det hade blivit nån översvämning igår i skogen och allt? Konstigt. Men hemma hos pappa ska jag kanske knäppa kort med Caroline, om hon inte ska bort då. Och sen ska jag troligen hoppa studsmatta och träna lite, sommarn kommer ju snart. Det är bara 1månad och nån vecka kvar tills sommarlovet, man känner ju verkligen ute att det är vår. Äntligen börjar snön gå bort och solen komma fram, känns så härligt med frisk luft nu så man kan vara ute och inte bara sitta inne hela dagarna. Är inget stort fan av att gå ut på vintern, det är kallt och man blir blöt. Men inte på våren inte, nejnej. Annars idag ska jag väl inte göra så mycket, vila ut inför skolan imorgon, ta en promenad kanske. Har inte några särskilda planer för veckan men ska försöka träffa Sanna nån dag iallafall. Ska hoppa in i duschen nu så bloggar jag mer senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0