Onsdaaag

Jag vaknade nyss, eller snarare så ringde klockan. Är sådär mellantrött idag, var uppe rätt sent igår och tvättade håret. Idag i skolan har vi elevens  val, vi skulle ut i och göra nånting. Haha åh, va kallt, men det ska väl gå bra. Men om det är kallt bli jag rätt så gnällig tyvärr. Sen imorgon är det Nationella Prov i No också, är sjukt nervös! Kan inte koncentrera mig på lektionerna för att dom är så långa så jag hör typ inget, så jag antar det är varför det är mitt sämsta ämne. Får hålla tummarna att det går bra iallafall. Så efter skolan måste jag typ gå igenom allt för att bli mer säker, osvosv. Men nu ska jag äta min macka och sen fixa mig. Jag bloggar nog senare idag, men har nog inte tid imorgon. Pusshej ♡
 
Tagen från Weheartit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0