Right I feel pure happiness :)

Hej mina gobitar. Dagen idag har som sagt tillbringats hos mormor och morfar och jag och mormor bakade morotskaka bland annat, den var skitgod. Receptet hittar ni här http://www.leila.se/leilas-morotskaka/recept/bakverk/index1,23.htm?id=2736 . Sen har jag även ritat och gosat med deras katt Nisse. Just nu bloggar jag från datorn faktiskt, jag kopplade upp mobilens internet så jag fick det på datorn, tycker det är bättre och lättare. Jag tänkte göra en videoblogg innan jag går och lägger mig så att ni får se om det kommer på min Videofyme som jag länkar om det kommer en video. Är glad just nu, vet inte varför dock haha. Men det är en grej som självklart ska störa mig, men jaja. Vi kanske ska åka hem imorgon till mamma, hennes kille och hans barn. Vet inte vad vi ska göra men vi får väl se. Jobbigt att det bara är några dagar kvar till skolan, men vet ni vad? JAG SKA TILL NORGE OCH JUSTIN BIEBERS KONSERT OM PRICK TVÅ VECKOR, WIHOOO! Haha men nu ska jag äta en macka och sen kolla på nåt på teven. Pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0