This feeling <3

Hej alla bloggläsare. Just nu sitter jag i bilen på väg till Norge. Och om några timmar ska jag få min number 1 dröm uppfylld. Jag ska nämligen gå på Justins konsert. Jag fick inga biljetter till Sverige så världens bästa pappa ska följa med mig till Norge, så snäll! Känslorna sprudlar inom mig och jag känner mig som världens lyckligaste, jag har drömt om det här i fyra år och äntligen händer det. För mig är inte Justin Bieber bara ett namn eller kändis. Han är en person som är sig själv no matter what, och det är sjukt starkt mina vänner. Jag vet att han blir sårad och att orden han får höra inte alltid är bra, men jag vet att han tror på sig själv och fortsätter med det han älskar och är grym på - sjunga. Det är sånna människor jag inspireras av, sånna som inte tar skit ifrån andra. Jag kan inte förklara hur bra det känns inom mig just nu när jag sitter och skriver det här inlägget. För vissa av er kanske det är svårt att förstå hur lycklig jag är, min idol, min inspiration men mest av allt min Justin ska stå några meter ifrån mig. And that's how pure happiness feels like. Det känns då overkligt på nåt sätt samtidigt som en lycka har tagit över mig. Justin har gjort mig så stolt, visst har han haft sina dåliga stunder men det gör honom till en människa. Han är liksom 19år och har åstadkommit med så mycket mer än vad dom flesta gjort. Sjukhus donationer med flera hundra tusen, även till en skola som inte hade så mycket pengar. Till dem gav han 700 tusen tror jag, så kalla honom inte kallhjärtad. För det är så inte sant. Jag är iallafall sjukt makalöst stolt över honom, jag kommer aldrig sluta älska honom eller glömma hur mycket han betyder. Forever and always a belieber. It's a lifestyle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0