Tummen ner för vädret idag :(

Hej alla goa bloggläsare, vädret idag är sjukt skumt. Ena stunden är det soligt och andra stunden snöar det? Haha konstigt. Jaja iallafall så åkte jag nyss till pappa och nu sitter jag här och har inte mycket att göra. Och planerna för idag är väl att inte göra nånting. Är skola imorgon också, menmen jag överlever. Är kanske inte på bästa humöret beroende på olika anledningar, får hoppas att allt blir bättre bara. Hatar när man älskar någon så mycket även fast man inte vill, åh herregud. Ska nog äta snart iallafall och sen ska jag träna, så förhoppningsvis blir jag gladare då. Men först ska jag äta kycklingsallad. Bloggar senare puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0