Varför jag inte bloggade igår!

Hej alla sötnosar :) Jag är jätteledsen att jag inte bloggade igår, men jag har varit med Julia ( länkar henne sen i ett särskilt inlägg ) och vi har inte träffats sen i sommar typ så jag hade ingen lust att blogga. Jag sov här inatt iallafall och idag ska jag hem. Senare i veckan ska jag, mamma och min syster till mormor och morfar och då ska jag fråga om Julia får följa med. Men mina planer för idag är bara att chilla, är för trött för att göra nåt känner jag. Haha det är sjukt att jag är vaken nu typ för jag brukar sova skitlänge. Men vi ska strax äta frukost så måste sluta skriva nu, och nej jag har inget aprilskämt. Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0