Vårkänsla

Jag vaknade för ett tag sedan, och som jag berättade för er så var jag med Sanna iförrgår och igår. Så det förklarar uppdateringen, vi hade inte träffats på jättelänge så vi spenderade all tid vi kunde få. Vi hade iallafall jättekul och sjöng och flamsade oss som vanligt haha. Mina planer för idag är att vara ute på ballkongen och njuta i solen och sen ut och springa, man får väl passa på när det är vårväder. För när man minst anar det så kommer det snö, knas. Snart så ska jag åka till mamma och det ska bli så härligt att träffa min lilla gosiga katt, jag saknar honom så mycket. Mamma också såklart. Har lite bråttom nu, så jag måste packa. Ni får ha det bra så bloggar jag mer sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0