Fuck haters

Hej alla sötisar, sorry för den usla uppdateringen. Men jag har legat i 39graders feber, och ja... Jag blev sjuk igen. Men jag börjar piggna till igen så ska försöka hålla bloggningen bra. Iallafall, idag ska jag nog bara vila. För känner mig inte 100% än. Men jag får överleva hur tråkigt det än är. Ska även gosa lite med min kaninbebis. Seriöst ni ska se hur gosig, jag dör. Utanför ämnet så igår kollade jag på ett program med folk med funktionshinder och sånt ska dejta. Så starkt och bra att vara med där av dom, iaf så sa en kille såhär till sin tjej när dom skulle på bio ''Ja, dom kanske inte släpper in dig. Du är ju så söt att det är farligt för diabetikerna.'' åh gud va gulligt. Har typ inget att säga, förutom att jag håller tummar och tår på att bli bättre och att jag ska blogga så bra jag kan. Puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: marina

sv. Jag gör inte heller något just nu. Tack så hemskt mycket. :)

2013-08-31 @ 13:57:34
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0