Glad idag

Hej alla goa bloggläsare. Vaknade för ett tag sen, och jag är rätt glad idag faktiskt. Nu idag kommer jag inte orka bry mig om problem osv. Och vet ni mer vad som har hänt som jag helt glömt att berätta? En av våra kaniner har fått en kaninunge och den andra kanske kommer få. Hur söt som helst, och den är vit med en beige rand på ryggen ungefär som sin pappa. Heh nog prat om det, om några dagar ska jag till stan också. Vi får se vem jag ska gå med, kanske med min kusin. Tänkte köpa träningsbyxor, en träningstopp, en stickad kort tröja och en väska. Fick ju lite pengar när jag fyllde år. Sen på Söndag ska jag även till stan och byta ett par byxor för det var inte rätt storlek. Nu ska jag kolla runt på lite bloggar sen ska jag skriva ett inlägg om drömmar osv. Hörs sen puss.
 Bild på universums finaste människa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0