Gott å blandat.

 
Hej alla sötisar. Jag har varit sjuk i några dagar, knappt orkat resa mig upp och dricka vatten typ. Men jag har försökt att mobilblogga, men tyvärr så hackar blogg.se appen för mig så det har inte gått nå bra alls. Men nu är jag tillbaka iallafall, frisk och kry. Är faktiskt glad, som ni troligen märkt så har jag inte varit så jätteglad på den senaste tiden för lite saker. Vet inte vad jag ska säga, ''förlorade'' nån som aldrig var ''min''. Men som tur är så finns det så underbara människor som får en att må så bra, typ som han. Haha mer säger jag inte, men om han skulle läsa så vet han vem han är. Jaja nog om det nu,gårdagen spenderade jag med bästa guldisen Sanna, och imorgon är det skola. Kommer typ dö på morgonen men jag ska försöka mitt bästa. Man märker verkligen att hösten är påväg nu, det blir kallare, mörkare på kvällarna men mest av allt så är mina händer kalla. Haha låter sjukt, men på hösten och vintern är mina händer som isbitar. Har typ alltid varit så. I'm so weird, haha. Jag är typ världens lyckligaste för att Svenska hollywoodfruar har börjar också. Maria är så jäkla go, och den där Siv verkar också vara en snäll människa. Men hon pratar om sex hela tiden, hahaha. Och Gunilla är så crazy att det är riktigt underhållande. Såg ni när hon sparkade ut en av hennes anställda för att hon hade pyjamasbyxor? Och Gunillas barn tittade på och skrattade? Helt sjukt. Menmen, det är ju minst sagt underhållande. Sen Idol också, Alexander Bard som har VÄLDIGT starka åsikter och Laila och Anders som skrattar åt honom. Har inte mycket mer att säga nu, men ha det bra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0