Hejhej, hemskt mycket hej.

Hello alla sötnosar. Igår vid femtiden på morgonen kom vi hem från Turkiet och så fyllde jag år. Hade bästa födelsedagen, men var så sjukt trött haha. Först så kollade jag på Devious maids och sen så sov jag lite. Efter det så åkte jag till mamma och hade kalas, jättenöjd med allt jag fick. Kanske kommer ett inlägg där jag visar senare. Sen åkte jag och var med Sherin och lite andra folk. Och när jag kom hem på kvällen kika jag med lite folk och sen sov jag. Jag ska försöka få tid att färga håret innan skolan börjar också, ååhhh hatar att gå upp tidigt på morgonen. Jo förresten så glömde jag minnet till datamusen utomlands så nu kan jag inte använda den heller haha, sällan jag. Men jag överlever nog. Tänkte gå ut lite senare, ska nog ta ut min katt på en promenad hahahha. Har inte mycket att skriva nu, men jag bloggar senare, puss!
 
Om ni vill så kan ni följa mig på Instagram där jag bombar med bilder ''klarabieberfrank'' heter jag där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0