Kämpa in i det sista.

Hej alla fina bloggläsare. Igår så gjorde jag inte mycket, vi åkte och hälsade på lite folk och hade myskväll sen. Och idag hade jag kalas här hos pappa, fyllde ju år för prick en vecka sen. Fick pengar och lite annat, sen gick jag till min kusin och har varit där sen dess. Vädret idag har ju varit helt knas, solsken, regn, solsken, regn osv. Men just nu öser det ner, så tänkte mysa ner mig under täcket med lite god mat och en bra film. Mysigt. Imorgon är det en vecka kvar tills skolan börjar också, åh inte tidiga mornar. Det är bland det värsta jag vet. Men jag klarar nog det, tänker kämpa in i det sista detta år. Är faktiskt nöjd med resultatet från det här året, dock har det funnits väldigt tuffa tider. Några av er vet väl att jag har något problem att bli smittad, folk tror OFTA att jag ljuger. Folk tror inte att jag kämpar, men jag gör det. Så mycket, dom vet inte hur många läkarbesök jag fått gjort, hur många ord jag fått emot mig från folk som tror att dom vet saker. Det är jobbigt, men jag tänker inte ge upp. Jag tänker nå mina drömmar, jag har lovat mig själv och alla andra det. Har så otroligt stöttande föräldrar och vänner som alltid finns där. Kunde inte önska mig bättre. Och även om jag är sjuk ofta, så vet jag helt ärligt att jag är en bra person som inte kallar andra saker eller dömmer som vissa andra gjort mot mig. Nu ska jag äta, kommer ett inlägg senare. Puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0