Lite ledsen

 
Hej alla goungar. Ni har märkt att jag knappt bloggat, och det är väldigt jobbigt att skriva och jag vet inte hur jag ska förklara. Känns tyvärr för personligt för att skriva ut, men jag kanske gör det sen. Och jag är ledsen, helt ärligt riktigt ledsen. Brukar vara glad men inte dom senaste dagarna. Det är en särskild anledning till det som ni kanske förstår. Just nu vet jag inte hur jag ska göra det bättre, men jag kan väl säga att det handlar om han. Just den där killen som får mig att le och grina på samma gång. Och till er som bah ''Omg, är inte hon för liten. Hon fattar ju inte''. Men JO jag fattar så jäkla bra. Jag vet hur det är att bli SÅRAD och det är inte första gången om jag ska säga det. Har inte skrivit om detta för jag vill inte att folk ska tro att jag vill ha uppmärksamhet. Men nu är jag trött, jag är trött på att inte berätta. Så ja jag är ledsen, som vilken annan människa som helst. Fan för att känna såhär, vill bara att han förstår. Åh. helvete.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0