Lite shopping och annat

Hej alla gullungar. Idag har vi tagit det lugnt och chillat i poolen sen så har vi shoppat lite. Bilder under, en hollister mjukisdress, vita converse och ett par neongula shorts. Sen när vi skulle äta så fanns det karamelliserade äpplen, mums. Och i kön när jag skulle ta mat så var det en urgullig liten kille på runt 6år som log mot mig, sen så försökte han prata danska. Fattade inte ett skvatt, kände mig så elak att jag inte svara haha. Har även sett den där vackra killen igen, asså helt sjukt hur vacker han är. Jaja, nu ska jag inte sitta här och skriva vad jag tycker om han, haha det blir väl en bibel i såntfall. Jag ska tjata som attans på mamma att få skaffa navel piercing. Sååå snyggt! Har inte så mycket mer att säga, puss!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0