Mycket som går igenom mitt huvud

Hej alla finisar. Som ni märkt och som jag skrivit om tidigare så har jag inte varit så glad över lite saker. Och häromdagen så blev det värre igen för att en person som betyder väldigt mycket för mig sa lite saker, inte nåt som jag tänker ta upp. Imorgon är det även 3år sedan farfar dog. Det känns hemskt, jag kommer helt ärligt inte på några ord på hur ont det gör i mig när jag tänker tillbaka på den dagen. Tårar i ögonen nu, men ska kämpa. Iallafall så är det ju även första skoldagen, ska bli sjukt kul att träffa alla kompisar. Liv, Vendela, Cornelia, Klara, Emilia, Anna, Isabelle, Signe och ja alla haha. Men idag ska jag bara fixa lite inför imorgon och allting, var glad att ni inte bor med mig. Mitt morgonhumör är inte på topp hahaha. Har typ inget att säga, how unusual right? Bloggar senare, puss!
 Bild från i Onsdags, det blev nå skumt med ljuset så ja ni ser ju. Jag må vara blek, men inte så blek haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0