Redo för sjuan.

Hej alla fina bloggläsare. Gick upp halv sju, var inte så trött då men nu känner jag mig stendöd. Vi samlades klockan 9 utanför skolan och sen då var det nå infomöte och sen visade dom runt. Fast jag och mina kompisar visste ju redan allt eftersom vi gått här länge. Sen klockan 9.45 så gick vi hem, jag och Vendela och alla andra. Sen var jag med Vendela ett tag och vi gjorde typ inget haha. Trökade bara, och sen åt jag och nu sitter jag här. Har verkligen inget att göra, ska nog bara ta det lugnt. Och imorgon eller på onsdag blir det nog stan också. På onsdag skulle vi även ha minigolf och fyrkamp eller var det hette haha. Har aldrig spelat minigolf förr så vi får la se hur det går. Bloggar senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0