Shopping is my workout

Hej alla gosisar. För typ en timme sen kom jag hem från stan, drog dit typ 1 efter skolan. Jag köpte ett par svarta byxor, en skjorta och sen åt jag också. Imorgon i skolan ska vi ha fyr/femkamp och spela minigolf också. Det blir la kul. Är väldigt trött, var på stan länge så. Shopping is my workout haha. Ne men allvarligt, ska kolla på Idol, sen blir det Svenska Hollywood Fruar (Maria är min favorit, och hennes son Nicholas är sååå söt). Sen ska jag faktiskt resa på mitt lata arsle och försöka träna lite. Åt frukost idag, wow. Det är inte ofta det händer, nyttig var den också så plus i kanten på det. Tänkte även underhålla mig med att kolla på lite Vines också, haha finns så grymt roliga. Jo förresten, vi har sovmorgon imorgon också. Halv tio ska vi ses på skolan. Yeey, happy tjej. Bloggar imorgon, puss!
 
Hahahahah.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0