Tävling hos Nellie B

Gick in idag som varje dag på Nellie Berntsson's blogg. Och såg att hon hade en grym tävling där man kan vinna nåt ifrån Grand parfymeri som kostade upp till 500kr. Jag tänker helt klart vara med, för det skulle vara superkul att vinna det. Och som ni kanske vet så ÄLSKAR jag smink, och när jag blir äldre vill jag bli en makeupartist. Säger ABSOLUT INTE detta för att fjäska, men tycker att Nellie är så grym också. Lika gammal som mig och har en av Sveriges största bloggar. Dessutom så pikar hon inte någon i sin blogg så den är helt fri ifrån skitsnack och kränkning. Så +100 till det Nellie. Jag tycker att ni också ska vara med i tävlingen OCH läsa hennes blogg, för gud vad bra den är. Varning för beroende framkallade dock. Här är länken: http://nellieberntsson.se/2013/08/20/tavling-med-nellieberntsson-se-grand-parfymeri/#comments
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0