Ut och springa snart!

Hejhej, jag kom nyss hem från skolan. Slutade tidigt idag, är pigg idag faktiskt. Ont i huvudet och sånt bara, but I'll be okay. Ska snart ut och springa, rensar tankarna och tränar på en gång. Åkte till Rusta för ett tag sedan och köpte hantlar. Lila är dom såklart heh. Men innan jag går ut och springer så ska jag äta lax, haha älskar det faktiskt. Och sen ska jag gå på bandet och sen köra ett pass på träningscykeln. Vill först säga att det inte är för att rasa i vikt osv, utan för att bli mer hälsosam och må bättre. Ska skriva ett helt inlägg om det sen, och lite tips för att hålla motivationen uppe osv. Men nu ska jag äta, hörs senare. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0