Bästa

Sorry för dålig uppdatering, mådde skit några dagar förra veckan och i helgen har jag inte haft tid att blogga. Men jag får försöka ha tid och ork den här veckan, Sanna sov här och åkte hem för nån timme sen. Hahaha, vi skulle vara uppe hela natten och somnade 3. Vi var med Mahmoud ett tag också, hahaha omg det är nå fel på alla oss tre. Grannarna måste ha undrat vad vi höll på med asså. Nejnej, inte misstolk. Sen gick vi även på stan lite, och jag köpte nya jeans. Äntligen fanns det några som inte var för stora. Haha, den lyckan.
 
Imorgon är det skola, och jag ska även ha något möte. Usch. Haha låter som värsta gnällspiken, men jag blir på dåligt humör av vintern. Just nu sitter jag här och har skittråkigt, ska typ bada och sen äta och göra lite läxor. Men jag bloggar imorgon, puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0