Dag 2 - Om 10år

Så vi är inne på dag två och nu är det så att jag ska beskriva hur jag vill att mitt liv är om tio år. Det är lite svårt att föreställa sig. Men om det blir som jag VILL just nu, så vill jag sitta där hemma. Och hemma då kommer inte vara i Sverige. Tycker inte alls om att bo här. Vill inte ha ett särskilt svensson liv, inte för att det är något fel på det men det känns bara inte som jag. Jag vill inte gå varje dag och uppleva samma saker om och om igen det är så långtråkigt. Jag vill kunna gå ut genom dörren, ta på mina brillor och vara helt fierce typ. Haha let's have a Beyonce moment. Men mest av allt vill jag kunna säga att jag är lycklig. Att jag har upplevt mycket och ska uppleva mer. Jag vill gärna ha gjort en egen klädkollektion och jobba i en butik typ som Mac. Det är väl typ det. Haha vart ett lite konstigt inlägg men jag hoppas ni förstod. Puss.
OMG HAHAHAHHAHAHA, typ tre år sen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0