Dag 8 - Något jag ogillar

Jag tänker skippa två dagar från min lilla lista här, för det blir samma svart på dom frågorna så nu kör jag på dag åtta. Något jag ogillar är rykten, från nån eller några omogna jävlar som vill starta drama. Haha anledningen till jag tar upp det här är för att det tydligen är någon som går och säger till alla att jag röker. Och nej det är inte sant, har inte rökt och kommer inte börja så nu vet alla det. Men rykten allmänt då, det skapas av avundsjuka, sprids av hatare och accepteras av idioter. Så är det.
 
När man hör något skit så ska man prata med personen, inte ba tro att all skit är sann. Haha, vet inte vad jag ska säga, men det är typ det värsta jag vet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0