Hemma nu

Hej babes. Jag kom nyss hem från skolan, skulle egentligen slutat kvart i tre men vi hade elevens val och jag gjorde ett prov och blev klar tidigt så fick gå typ tjugo över två. Ska sätta på ett avsnitt av Paradise hotel och spana in Samir lite. #KindOfCreepyButWhoCares. Dör för han dock, kolla killen liksom haha. Skoldagen idag var helt okej. Långtråkig som vanligt men man får överleva. Har varit skittrött idag, haha. Det var svårt att ta sig ur sin sköna säng och gå upp och frysa.
 
Ska fråga om antingen min kusin eller Nikita (världens bästa) vill knäppa lite kort till en ny design. Det låter väl bra? Funderar på att storrenovera bloggen, ändra ganska mycket alltså. Får fråga om någon är intresserad att hjälpa till. Har inte så mycket att säga, men jag bloggar mer sen. Puss.
 
Kom till mamma hahahhahaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0