BABABABABA I'M LOVING IT ;)

Hello babes♥
Den här dagen, eller ja hittills har jag haft ganska fullt upp.
Först var jag i skolan från 8 till 20 över 2, och sen när jag kom hem så hade jag tråkigt så jag diskade åt mamma, städade lite osv, heh.
Tittade nyss på Pretty Little Liars också, shit man blir så nyfiken på nästa avsnitt varje gång!
Men just nu sitter jag här och kollar på en video där Justin kysser en skyltdocka, gaaaaaah that should be me... (http://www.youtube.com/watch?v=_YZliFHDqrk).
Haha the awkward moment when you're jealous of a Mannequin ;)
Kan inte sluta titta på videon, I think i just died, seriously guys!
Snart ska jag iallafall äta, fläskfilé med beasås och klyftpotatis muuuuuums.
Som sagt så har jag Nationella Prov imorgon också, så blir nog ingen bloggning då tyvärr, blir alldeles för mycket för mig, hoppas ni förstår.
Jag har inte så mycket att skriva för den här veckan är en tråkig vecka, bara prov och inge vara med kompisar.
Men nästa vecka lär bli GRYM, vi har en studiedag, en praodag, alla hjärtans dag, och disco på fredag :)
Imorgon är det öppet hus på högstadiet så det ska jag gå på, jag har även träslöjd :p
Det var även skidskor på idrotten idag, men dom sa att det inte skulle bli nåt så självklart hade jag inte med skridskor...
Jag vägrar att ta på mig lånehockeyskridskor också, som massa killar och tjejer har svettats i.
Jag skulle om jag kunde men jag fick seriöst panik, började nästan gråta... hatar min jävla bacillskräck.
Och självklart skulle vissa kommentera att jag var löjlig osv, men det är så jäkla jobbigt för mig också jag menar det är inte mitt fel att jag har det, jag ska få hjälp om det tillochmed men dom tycker ändå att jag är töntig tydligen.
Men nu ska jag gå, puss babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0