Bedtime soon!

Hej babes♥
Förlåt så jättemycket att jag inte har bloggat idag, men vi har varit på leklandet med mamma, mammas kompis och mammas kompis barn.
För mig vart det inte direkt att leka men dom är bara 5 och 7 tror jag så för dom var det väl jättekul iaf :)
Jag kommer jättebra överens med det lilla killbarnet som är 5år, haha så jävla gullig och rolig.
Imorgon är det skola igen, åh helgerna går så fort, har inget emot skolan men hatar att gå upp tidigt, blir galen gaaah.
Snart ska jag gå och lägga mig, finns inget mysigare än att ligga i en skön varm säng när man är nyduschad tycker jag.
Men nu ska jag kolla runt på bloggar, pusshej! ♥
 
(Bjuder på en bild där min mun blev jättekonstig så den är utsuddad, lalalla)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0