Better late than never!

Det här inlägget är ju väldigt sent upplagt, men bättre sent än aldrig, right? ;)

Jag tänkte skriva lite om min dag och sånt.

Skolan idag var väl okej, det var en vikarie istället för en av lärarna vi brukar ha.

Dagen rullade på som den skulle och efter skolan drog jag och Linnea till stan, jag köpte tre tröjor och en mascara som ni kan se i två inlägg under det här.

På stan träffade vi även två stycken som hatar mig, och jag är inte direkt förtjusta i dom heller, men Linnea är kompis med dom så hon skulle gå och hälsa så jag följde med dit och tittade bort bara, heh.

Men jag blev iallafall jättenöjd med det jag fick med mig hem, särkskilt tröjan med örnen som ni nog har sett ett antal gånger, den kommer ifrån Gina Tricot.

Nästa vecka har vi svenska nationella prov, och det ska väl gå bra tror jag, tycker det är lätt med stavning och sånt.

Men när jag kom hem ifrån stan så hade jag väldigt ont i mina fötter efter att ha gått runt i en hel dag nästan.

Jo förresten glömde jag säga att jag och Linnea blev runtvisad på Friskis och Svettis gymmet, för vi ska börja gymma där :)

Det var jättefräscht och bra där såg det ut som, så det blir väl great!

Nu ska jag kolla runt på lite sminkvideosar på Youtube, är väldigt intressant att titta på tycker jag, älskar att sminka mig själv och folk och som jag skrev i inlägget under kommer det troligen upp en Natural Cat Eye sminkning imorgon om det går bra att ladda upp, så det blir väl roligt.

Om ni gillar sånna videosar och det blir bra kan jag kanske ladda upp mer sånt och dela på bloggen, allt mellan hudvårdsrutin,hårvideosar och sminkningar.

Jag gjorde faktiskt en video där jag pratade lite om saker och ting men jag orkade inte ladda upp den, heh, lata Klara ;)

Ni får ha det jättemegasuperbra, pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0