Fredagsmys!

Hello babes♥
Jag orkade inte gå på stan idag så jag gör det imorgon istället :)
Men min dag har varit bra, fast jag blev lite arg över en grej men det är inte nåt jag kommer ta upp här.
Skoldagen var lugn och jag fick alla rätt på Engelskan, så det var väl bra.
När jag kom hem ifrån skolan satt jag på mig mjukisbyxor, lätt det skönaste att ha på sig som finns, och sen gick jag och mamma till Willys och köpte godis och kinamat.
Sjuuukt gott, I♥CANDY!
Just nu sitter jag här hemma och inte gör så mycket, jag kollar runt på lite bloggar och vloggar, haha ovanligt.
Känns skönt att Nationella proven i Svenska är klar nu, men jag är ganska orolig över matten :/
Jag ska filma min vardagssminkning efter det här inlägget, så om jag blir nöjd lägger jag ut en sån video sen ;)
Nu ska jag titta på lite mer bloggar, göra videon och efter det ta ett långt bad och sen äta godis.
Ha det amazing, puss!
 
If you're gonna be two faced, at least make one of them pretty...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0