Idag ska jag...

Hej alla vackra bloggläsare♥
Jag vaknade runt halv tio, sjukt tidigt för mig.
Mina planer för idag är iallafall att åka till pappa, springa lite på gåbandet, göra massa övningar, cykla på träningscykeln och gå på den här trampgrejen som jag inte vet vad den heter ;)
Ska även fråga min kusin om hon vill knäppa lite kort på mig till den nya designen, vet dock inte när den kommer upp för tjejen som ska hjälpa mig har fullt upp just nu...
Men det ska bli härligt att börja ''träna'' igen, jag ska springa mot min drömkropp, hehehe, skoja.
Bild på Dagens outfit kommer kanske senare, om jag får en bra bild ;)
Imorgon har jag studiedag, yeyyyyy, och på onsdag har vi prao, på torsdag är det alla hjärtans dag, och på fredag disco.
Så det blir väl en ganska bra vecka, goodie.
Haha, görtråkigt inlägg jag vet, men har inte så mycket att skriva eftersom dagen precis har börjat :)
 
Bjuder på världens snyggaste bild, och nej jag är inte seriös.

Kommentarer
Postat av: Linn ♡ (Foto & Skönhet)

sv; åh jag vill också ha cremé cup! :D

2013-02-10 @ 11:56:57
URL: http://linnahlborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0