Jag är så stolt över honom♥

Det här är ett inlägg om Justin, så om ni inte gillar honom kan ni kolla bort.

Jag kan inte förstå att han fyller 19år imorgon, jag kommer ihåg år 2009 när jag fick reda på en kille som hette Justin Bieber, jag kollade på videosar med honom i och blev helst förälskad i hans röst.

Jag blev en belieber efter mindre än en vecka, jag var redo att möta allt hat, och att stötta Justin in i det sista.

Nu har det gått fyra år och jag sitter här, stolt som fan över vad han har åstadkommit.

Hjälpt massa barn på sjukhus, skänkt pengar till skolor och överasskat många lyckliga beliebers.

Men mest av allt, tagit emot en massa skit på Twitter, Instagram, Facebook och allt.

Men vet ni vad? Ni kan inte få honom att sluta leva sin dröm, ni kan inte få honom att ändra den han är, för han är för stark för er.

Det är klart att han blir sjukt sårad av alla ord och hot, men vet ni vilka som finns där då? VI, HANS FAMILJ OCH HANS VÄNNER.

Vi kan skrika högre än er, vi kan få honom att må bra.

Vi dömmer inte någon, vi kallar inte någon som lever ut sin dröm för gay, bäver och allting.

Och om han hade varit gay så är det väl inge fel med det? Han skulle ju fortfarande vara en människa.

Om ni hade haft någon självrespekt alls så hade ni inte klankar ner på honom, ni hade inte sagt dom där sakerna.

Man ska inte säga dom orden till nån, det är brist på att man har en hjärna bara.

För har ni lyckats? HAHAHAHA FUCK NO, han gör fortfarande det han älskar och är ruskigt bra på.

Ni får tycka vad ni vill, men jag är såååå himla stolt över honom, från den lilla killen som spelade gitarr på en trappa utanför ''Avon theater'' till en av världens största artister.

Han är inte bara min idol, han är en talangfull, underbar hjälte i mina ögon.

Och han har åstadkommit saker vissa bara kan drömma om, han är fantastisk i mina ögon vad ni än tycker.

Han växer upp, men han växer med oss.

Jag har varit en stolt belieber i fyra år och jag kommer alltid att vara det.

Det är sååå många såkallade ''beliebers'' som har lämnat Justin för att han har skaffat tatueringar, skaffat flickvän och bytt frisyr, men ni har aldrig varit riktiga beliebers.

För bara för att han inte är exakt lika som förr är han en människa, precis som alla andra, han har känslor.

Jag älskar Justin mer än ord kan beskriva och inget kan ändra det.

Imorgon är det din dag gubben, soooo freaking proud♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0