Min drömkille!

Jag tycker det är jätteroligt att läsa om hur andras drömkille är, så nu hade jag tänkt att beskriva min drömkille i 10 punkter...
Och ja, Justin Bieber är definitivt den första, men om man bortser ifrån honom ;)
1. Han ska ha isblåa, ljusa, snälla, vackra ögon.
2. Han ska ha vara blond/brunhårig.
3. Han ska vara lite längre än mig, men inte för mycket.
4. Han ska ha en fin personlighet, och finnas för mig när jag är ledsen.
5. Han ska våga krama och pussa mig inför sina kompisar.
6. Han ska ha en gullig röst.
7. Han ska kunna prata om allt med mig, och inte vara feg att säga om han är ledsen.
8. Han ska ha ett fint leende.
9. Han ska ha en snygg klädstil.
10. Han ska inte försöka ändra på mig, jag är den jag är och om man inte accepterar det så dra.
 
Haha, ja det var väl det, om ni vet nån kille som är såhär, ring mig hahahah skoja :)
 
Här kommer massa söta bilder, skulle inte vara helt fel att ha en kille på alla hjärtans dag, men ska inte klaga, finns folk som inte har en mamma eller pappa på mor och fars dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0