Nationella prov!

Hello babes♥
Jag är jätteledsen att jag inte har bloggat idag, men jag har varit väldigt stressad för att jag har haft NP (nationella prov).
Det var rätt enkelt men man känner sig ändå stressad för man vill göra sitt bästa, men jag hoppas på att det gick bra iaf :)
På torsdag har jag tre till prov (tror jag det var) och då kanske jag inte bloggar heller, så ni vet det.
Nån dag kommer det kanske upp en vardagssminkning och skincare routine, men jag blir aldrig nöjd med dom...
Nu sitter jag och gosar med min katt, åhhhh hans pussar är så mysiga, katter ger en så mycket ÄKTA kärlek.
Men nu ska jag inte babbla på om katter så, haha ;)
Ikväll är det ett program om Maria Montazami och hennes bästis Mindy, hahahaha åh dom är så jävla härliga! Och snart ska jag ta ett härligt bad.
Imorgon har jag idrott osv, och jag kommer nog inte vara med nån den här veckan eftersom jag vill fokusera på nationella proven och jag blir så sjukt stressad av det.
Men ni får ha det underbart.
Pusssssss

Kommentarer
Postat av: ebba

hoppas du får en bra onsdag!

2013-02-06 @ 07:14:40
URL: http://eenilssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0