Ny GRYM design = Ny GRYM start på bloggen :D

Hejsan, jag vill börja med att säga att jag är jätteledsen att bloggpausen blev så lång, men det var svårt att få tag på en design. Men nu har jag typ världens finaste design, det var Therese som gjorde min förra som gjorde den här också. Tuuusen tack till dig♥ Kolla in hennes sjukt bra blogg (http://tessies.nu/). Det har hänt lite saker i mitt liv sen sist, men inget märkvärdigt. Dagen igår spenderade jag med min pappa, syster, kusin och faster på Naturhistoriska museet. Det var väl trevligt, fast lite långtråkigt för vi har ju sett allt där så många gånger. Jag är ganska trött just nu, var uppe rätt så länge igår. Efter jag har skrivit det här inlägget ska jag göra lite inlägg som kommer upp senare, och sen ska jag kolla runt på lite bloggar och sen förhoppningsvis äta. Intressant va? Nu tänker jag prata lite om hur avundsjuk jag var på alla som satt i flygplanen jag såg åka i himlen igår, that should be meeeeee. Fast vi ska nog också åka utomlands i sommar, gud så härligt! Men nu ska jag fixa med lite inlägg, puss alla sötisar, har saknat att blogga supermycket. Ny GRYM design = Ny GRYM start på bloggen :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0